I. Informații despre magazinul online
Magazinul online https://ortek.ro/ este proprietatea ÎI Alla Holovatiuk cu sediul în Práčská 2671/111, 106 00, Praga 10, Republica Ceha, IDNO (TIN) 17262631, adresa email: site@ortek.cz, numit pe parcursul acestor “Termeni și Condiții” “https://ortek.ro/”.
Vă rugăm să citiţi Termenii și condițiile, Politica noastră privind modulele cookie şi Politica noastră de confidenţialitate, înainte de a utiliza site-ul web şi de a plasa comenzi prin intermediul acestuia. Secțiunea “Termeni și Condiții” conține dispoziții obligatorii fiecărui client/utilizator înregistrat sau neînregistrat al magazinului online https://ortek.ro/
Prin accesarea https://ortek.ro/ și utilizarea acestui Site web și/sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al Termenilor şi al Politicilor privind protecţia datelor și vă asumați angajamentul de a respecta acești Termeni, precum și Politicile privind protecția datelor.
II. Schimbări ale magazinului online
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifică TERMENII ȘI CONDIȚIILE în orice moment fără notificări prealabile. Accesarea și utilizarea continuă a site-ului nostru pentru a plasa comenzi după modificarea acestor TERMENI ȘI CONDIȚII reprezintă acceptarea acestor modificări.
III. Proprietatea intelectuală
ÎI Alla Holovatiuk, autorizează vizualizarea și descărcarea de copii ale materialelor de pe https://ortek.ro/ exclusiv în scopuri personale, nu pentru uz comercial.
ÎI Alla Holovatiuk acordă dreptul de a utiliza acest site web și de a trimite către acesta mesaje, date sau informații. Utilizatorii site-ului pot trimite comentarii, sugestii, observații sau idei, prin oricare din metodele puse la dispoziție atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, amenințător sau defăimător la adresa ÎI Alla Holovatiuk sau a unei terțe părți. Conținutul magazinului online https://ortek.ro/ nu poate fi reprodus, copiat, duplicat, revândut, vizitat sau exploatat în scopuri comerciale fără acceptul scris prealabil al ÎI Alla Holovatiuk.
IV. Dispute și conflicte
Orice tentativă de acces neautorizat la magazinul online și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente. Orice conflict apărut între companie și clienți se încearcă a fi rezolvată pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care această nu este posibilă se vor aplică prevederile legale românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor românești. Termenii și Condițiile se supun legislației românești. În caz de litigiu, se va încerca inițial o rezolvare pe cale amiabilă. În cazul în care nu se poate ajunge la o înțelegere pe cale amiabilă va fi considerată de competența instanței românești.
Dacă aveți probleme legate de comandă, ce nu pot fi rezolvate prin email sau cu consilierul de vânzări, puteți să ne contactați telefonic la: +403 122 98270
V. Dreptul de autor al https://ortek.ro/ asupra conținutului publicat pe siteÎntregul conținut al site-ului https://ortek.ro/ (inclusiv Newsletter-ele) este proprietatea ÎI Alla Holovatiuk și a furnizorilor săi și intră sub incidența legii pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și a legilor privind proprietatea intelectuală și industrială.
Utilizatorilor le este interzis să folosească pentru uz comercial sau contrar intereselor ÎI Alla Holovatiuk orice material conținut în site – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web și alte date – fără acordul scris al companiei.
Companiile, produsele sau serviciile menționate în articolele publicate sunt mărci înregistrate ale companiilor respective.
Pentru a ne asigura că veți primi comanda în cele mai bune condiții, vă rugăm să verificați atât integritatea exterioară a ambalajului, cât și integritatea produsului. Dacă produsul prezinte eventuale probleme, vă rugăm să le semnalați curierului, acesta fiind obligat să întocmească un proces-verbal de constatare a daunelor, înainte de acceptarea coletului. Cumpărătorul trebuie să facă recepția produsului la livrare și să semneze că acesta este conform comenzii. Orice reclamație va fi adusă la cunoștința noastră în scris la adresa de e-mail site@ortek.cz
Imaginile prezentate în magazinul online sunt exemplificative, nuanța materialelor prezentate poate să difere față de realitate din cauza luminii din momentul fotografierii precum și în funcție de setările monitorului/ecranului. Nu se consideră neconformitate situația în care produsul primit nu prezintă exact aceeași nuanță cu cea din imaginile produsului prezentat pe site.
Disponibilitatea produselor prezentate în acest magazin online se poate modifica fără o notificare în prealabil.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, https://ortek.ro/ își rezervă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care un produs nu se mai regăsește în oferta curentă și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
VII. Produsele oferite. Politică de prețuriProdusele comercializate pe https://ortek.ro/ sunt noi, în ambalaj.
În situații excepționale, în care unele produse nu pot fi livrate din cauza de lipsei de stoc, https://ortek.ro/ va returna orice plată făcută în avans de către client.
Prețurile prezentate sunt exprimate în lei (RON). Prețul de achiziție tipărit pe factură este același cu cel stabilit în momentul plasării/confirmării comenzii ca fiind comandă fermă, în limita stocului disponibil și/sau al perioadei promoționale, în cazul în care această este definită.
Promoțiile și ofertele speciale au uneori termeni speciali, care vor fi prezentați pe site.
Promoțiile și reducerile se aplică doar în perioada menționată pe materialele de promovare, iar prețurile se calculează conform condițiilor stipulate în cadrul acestora.
https://ortek.ro/ își rezervă dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele și/sau serviciile disponibile pe site fără notificarea în prealabil a Utilizatorului sau Clientului.
În cazul în care prețurile au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse eronat în baza de date, https://ortek.ro/ își rezervă dreptul de a nu onora o anumită comandă și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
Clientul poate renunța la produsele și serviciile achiziționate prin comandă, numai în perioada de timp cuprinsă între emiterea comenzii și transformarea acesteia în contract, doar în cazul în care metoda de plata aleasă de acesta este ramburs.
VIII. Dispoziții finaleDacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu achiziționarea unui produs și lansarea unei comenzi, clientul acceptă fără obiecții condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.
Drepturile de autor asupra întregului conținut aparțin în totalitate societății comerciale ÎI Alla Holovatiuk și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.
A. Regulamentul privind serviciul de retur
Potrivit legislației în vigoare (OUG nr. 34/2014), clientul își poate exercita dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță, într-o perioadă de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor cumpărate de pe https://ortek.ro/, conform Termenilor și Condițiilor de retur prevăzute în prezentul Regulament, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Clienții care renunță la cumpărare, solicitând returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptându-l în integralitate.
B. În cât timp vă vom restitui suma aferentă returului?
Suma aferentă produsului returnat, care figurează în factură fiscală de stornare, îi va fi rambursată clientului în cel mai scurt termen, însă nu mai mult de 14 zile calendaristice de la data de la care intrăm în posesia produsului returnat prin:
1. Transfer în contul bancar specificat de client în formularul de retur, atunci când clientul a plătit prin ordin de plată sau numerar la curier;
2. În cazul în care plata comenzii s-a făcut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată.
C. Procedura de returnare:
În cazul în care doriți să returnați un produs, va rugăm să urmați următorii pași:
1. Completați Formularul returnare produs și trimiteți-l către ÎI Alla Holovatiuk prin email, la adresa site@ortek.cz
2. Introduceți produsul într-un colet, similar cum l-ați recepționat. Clientul returnează produsul după caz, cu toate componentele, accesoriile.
3. După ce ați trimis formularul de retur completat, la adresa de e-mail specificată și ați primit confirmarea primirii formularului de retur din partea Departamentului de Retururi, vă rugăm să expediați produsul la adresa: Shipmall s.r.o., Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí, ČR, tel. +420 731 450 400, prin firmă de curierat rapid. Clientul este responsabil de împachetarea produsului pentru expediere.
4. Nu expediați produse retur cu plata ramburs, deoarece nu vor putea fi recepționate, valoarea produsului se returnează doar în cont bancar după primirea și verificarea returului!
5. Nu expediați returul prin Poșta Română, cu varianta de livrare/ridicare a returului de la sediul Poștei Române, în acest caz vom fi nevoiți să refuzăm returul.
6. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata transportului la destinație, vom fi nevoiți să refuzăm primirea returului.
D. Termeni și Condiții de returnare:
1. Produsul/produsele returnat/e să fie în aceeași stare în care a/au fost livrate, fără urme de zgârieturi sau folosire (nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire), produsele sau componentele/accesoriile produselor să nu prezinte urme de folosire/praf;
2. Să aibă toate componentele, accesoriile;
3. Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea sau contravaloarea lor;
4. Produsele se pot returna doar în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele cu care au fost recepționate, după caz, (factură, manual de utilizare, garanție), ambalajul făcând parte din produs. Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnării produselor, iar ÎI Alla Holovatiuk nu poate fi făcută răspunzătoare.
Ambalați produsele într-o pungă suplimentară sau orice alt ambalaj, diferit de ambalajul original al produsului, care să îl protejeze pe timpul transportului. Nu vom accepta primirea produselor la care etichetele pentru transport (AWB–urile) au fost lipite pe ambalajul original al produsului.
5. Costul transportului produselor returnate mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de ÎI Alla Holovatiuk. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
Atunci când produsul returnat ajunge în posesia ÎI Alla Holovatiuk, vom face o evaluare a stării produsului, inclusiv starea componentelor și accesoriilor acestuia.
Clientul este de acord că în cazul produselor care la returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, accesorii lipsă, cu textil ori spuma rupte, zgâriate, murdare ori pătate, fire de păr sau mirosuri de orice fel sau deteriorate în orice fel pe timpul transportului de retur, fără ambalaj, https://ortek.ro/ își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea produsului la starea inițială, taxe ce vor fi comunicate clientului după evaluarea prejudiciilor aduse.
Valoarea finală a diminuării se stabilește în funcție de valoarea componentelor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare/reparare sau că diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Diminuarea poate avea o valoare între 0 și 100% din valoarea inițială a produsului. Taxele de diminuare vor fi comunicate către client după recepționarea și verificarea produselor returnate.
În cazul în care clientul nu este de acord cu taxele de diminuare aferente returului neconform, https://ortek.ro/ va fi în imposibilitatea de a accepta returul, în consecință acesta va fi înapoiat către client, clientul suportând cheltuielile de înapoiere a returului.
În cazul în care clientul este de acord cu taxele de diminuare aferente returului neconform, ÎI Alla Holovatiukva emite o factură de stornare cu valoarea rezultată în urmă evaluării și va rambursa clientului suma respectivă de bani.
În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către dumneavoastră.
Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet sau orice defect a unei componente a produsului comandat și să păstreze conținutul coletului în starea în care l-a primit, în vederea verificării și înlocuirii acestora.
Orice reclamație/solicitare/cerere primită în afară orelor de program afișate pe site-ul nostru (Luni-Vineri 08.00-16.30), va fi înregistrată începând cu orele 08.00 ale următoarei zi lucrătoare.
E. Produse care nu sunt acceptate la retur
1. În cazul în care produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat. Dreptul dumneavoastră de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care sunt primite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat, dacă prezintă urme de folosire, uzura, sau dacă este deteriorat. În consecinţă, ar trebui să aveţi grijă rezonabilă de produse cât timp se află în posesia dumneavoastră.
2. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de praf, de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.;
3. Un produs care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către Cumpărător, fără obiecții la livrare înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.
4. Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate și acestea. În caz contrar, valoarea acestora se diminuează din valoarea produsului returnat;
5. Produse confecționate/aduse pe comenzi speciale ferme pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plata în avans;
6. Dacă au fost achiziționate mai multe produse identice, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate, cu sigiliul intact;
7. Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare.
8. În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat;
Politica de retur mai sus menționată nu se aplica în cazul produselor care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de către consumator.9. Nu se acceptă retur în oficiile poștale, returul se realizează exclusiv prin curier.
10. După perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.
F. Exercitarea dreptului de retragere pentru persoane juridice
“Clienți” sau “consumatori” sunt doar persoanele fizice. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.